Punkt Obsługi Klienta

viaTOLL W Opolu

Godziny otwarcia
Poniedziałek – piątek 8:00 – 18:00
Tel: 77 410 82 08
www.viatoll.pl
viatollopole@ozpd.pl

W Punkcie Obsługi Klienta w Opolu możliwe jest:

  • otrzymanie wszelkich informacji dotyczących systemu viaTOLL oraz usług z nim związanych
  • wstępna rejestracja w systemie viaTOLL
  • pełna rejestracja w systemie viaTOLL, a co z tym związane – otrzymanie za kaucją aktywnych urządzeń viaBOX (w trybie przedpłaconym oraz z odroczoną płatnością)
  • otrzymanie materiałów informacyjnych (w różnych językach)
  • doładowanie salda umowy
  • sprawdzenie stanu swojego konta użytkownika oraz otrzymanie listy dokonanych transakcji
  • złożenie skargi dotyczącej funkcjonowania systemu viaTOLL lub urządzenia viaBOX
  • zgłoszenie ogólnego i technicznego problemu oraz złożenie reklamacji finansowej w formie pisemnej
  • zgłoszenie kradzieży, zaginięcia lub problemów technicznych z viaBOX-em
  • dokonanie ponownej personalizacji viaBOX (w trybie przedpłaconym oraz z odroczoną płatnością)
  • wymiana urządzeń viaBOX dla umów w trybie przedpłaconym oraz w trybie z odroczoną płatnością
  • zawieszenie/aktywacja konta pojazdu
  • dodawanie pojazdów do umowy oraz usuwanie pojazdów z umowy w trybie przedpłaconym oraz z odroczoną płatnością
  • edycja umowy (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.)
  • rozwiązanie umowy

Ostatnie wpisy w naszych aktualnościach

COVID-19 w Bułgarii

COVID-19 w Bułgarii

W ramach monitorowania sytuacji transportowej związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, uprzejmie przekazuję, że w dniu 16 lutego 2021 r. minister...